بهترین روشهای یادگیری زبان انگلیسی چیست ؟

رای شما / رای کاربران:
۲.۷ از ۱۱ رای

 

تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که یادگیری زبان انگلیسی تا چه اندازه میتواند در زندگی شما موثر باشد؟ معمولا بسیاری از افرادی که تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند از نظر زمانی، فرصت کافی برای یادگیری ندارند و همیشه به دنبال راهی هستند تا بتوانند در طی روز و در حین انجام کارهای روزمره خود به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند. از همین رو در این مقاله ما تلاش کردیم تا با معرفی برخی از روش های یادگیری زبان انگلیسی به آنها کمک کنیم تا بتوانند روشی مناسب برای یادگیری پیدا کنند. با ما همراه باشید.

تماشا کردن ویدئو

مطمئنا یکی از بهترین روش هاییست که میتوانید در منزل و در حین تماشای تلویزیون انجام دهید. یکی از بهترین ویدئوهایی که میتوانید برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنید خانواده سیمپسون ها می باشد. این انیمیشن که بسیار مشهور بوده و مخاطبان بسیاری را توانسته به سمت خود جلب کند با جنبه های مختلف زندگی روزانه افراد سرو کار دارد و از کلمات بسیار خوب و حتی عامیانه بسیاری استفاده میکند.

نظرات در فروم نقد و بررسی سریال سیمپسون:

amin:  عالیه این سریال و در تاریخ موندگار خواهد شد … ای سریال وقتی من ۱ سالم بود شروع شد و تا الانم ادامه داره … این همه سوژه و این که هنوز کیفیتش خوبه واقعا باور نکردنیه

RASHNO: واقعا سریال زیباییه. من خیلی با این کارتون ارتباط برقرار میکنم. عاشق شخصیت مادر و دختر کوچک خانواده ام که اونجوری به پستونکش مک میزنه. دلم ضعف میره براش.
ضمن اینکه مسائل اجتماعی و سیاسی رو با چنان هنری در کارتون مطرح کردن که بعضیاشو واقعا متوجه نمیشیم و باید بیشتر توجه کنیم.

استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

شاید با خودتان فکر کنید که اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی برای شما نتیجه نخواهد داشت و خریداری کردن آنها هیچ فایده ای ندارد اما باید بدانید که امروزه اپلیکیشن های بسیار خوبی از جمله Doulingo و Memorise و همچنین تافل باز به دنیا معرفی شده اند که با شیوه ای جدید و با تبدیل کردن یادگیری زبان انگلیسی به بازی توانستند راهی جدید کشف کنند که ده ها بار راحت تر و لذت بخش تر از نرم افزارهای پیچیده و بی نتیجه بوده است به طوریکه میتوانید اطمینان داشته باشید که پس از استفاده از این اپلیکیشن به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. نظرات زیادی در رابطه با این برنامه وجود دارد از جمله:

در سایت drzaban.com :

آقای داود: اپلیکیشن Doulingo و Memorise برای یادگیری زبان دوم غیر از انگلیسی عالی هستند. من که خیلی راضیم. فقط حیف خیلی وقت ها بین دوره های یادگیری فاصله میفته و نمیتونم از این دو اپ عالی استفاده کنم.

در سایت yon.ir/TOmHn:

محمد: من چند مدتی هست از برنامه «تافل باز»استفاده می‌کنم. فقط می‌توانم بگم فوقالعااااااادست. برنامه های زیادی رو تست کردم ولی این خیلی عالیه

کلاس های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که حتما باید در کلاس های زبان شرکت کنید تا بتوانید به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید ولی فرصت کافی برای شرکت در کلاس ها را ندارید می توانید به راحتی در کلاس های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنید. باید بدانید که مدارس آنلاین زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که با توجه به شیوه ی آموزشی که در نظر گرفته اند از بسته های آموزشی، روش ها و معلم های مخصوص به خودشان در این زمینه بهره مند هستند و معمولا ارزان تر از موسسه های مکالمه زبان معمولی می باشند و همچنین از قاطعیت بیشتری برخوردار هستند. برای شرکت در کلاس های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی تنها کافیست که یک اینترنت پرسرعت داشته باشید و به راحتی در کلاس ها شرکت کنید. یکی از معروف ترین کلاس های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی languageties.com و همچنین یکی از بهترین کلاس های آنلاینی که میتوانید شرکت کنید کلاس آنلاین استاد عطایی می باشد که سایت مربوط به آن ataeionline.com نام دارد. در این کلاس ها شما به راحتی میتوانید با توجه به نیازی که دارید در آنها شرکت کنید به عنوان مثال از لحاظ لغات ضعیف هستید میتوانید در کلاس آموزش لغات محاوره ای شرکت کرده و به آموزش بپردازید.

در سایت yon.ir/eL1Zz:

پرستو ب: سلام من دوره ی کامل کلاس های آقای عطایی رو پارسال گذروندم، وقتی کلاس رو شروع کردم فهمیدم که قراره یه جور جدید و اصولی زبان یاد بگیرم، اما وقتی دوره تموم شد و دیدم سواد انگلیسیم چقدر بالا رفته، شرکت تو دوره های ایشون رو به همه دوستام توصیه کردم. جالب اینکه برای اینکه تو محیط زبان باشم بعد از تموم شدن دوره تو دوتا موسسه دیگه شرکت کردم و اینکه تفاوت در شیوه ی تدریس باور نکردنی بود. مخصوصا وقتی حرف از گرامر و اصول وسط میومد، روش تدریس و نوع پاسخی که استاتیدشون داشتن، برای من که با روش آقای عطایی مقایسه می کردم راحت یکم خنده دار بود.

همچنین بخوانید:  بهترین شیرینی فروشی ها در شهر تهران (نگارش 1)

در سایت https://www.languageties.com/fa/about

رضا رنجبری: شرکت در کلاس های مجازی سایت لنگویج تایز باعث شده در همه مهارت های انگلیسی خصوصا صحبت کردن پیشرفت کنم.

کتاب بخوانید

باید بدانید که کتاب خواندن تنها برای تقویت درک مطلب نیست بلکه می تواند به عنوان یک سرگرمی نیز در زندگی روزمره شما وجود داشته باشد. مخصوصا اگر کتاب خواندن جزء علایق شما باشد این لذت دو چندان می شود. کتاب های زیادی به زبان انگلیسی وجود دارد که میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید به عنوان مثال کتاب هری پاتر هرچند اگر فیلمش را دیده باشید باز هم خالی از لطف نیست که کتابش را بخوانید زیرا علاوه بر اینکه مروری بر خاطرات شما خواهد بود بلکه به آموزش زبان انگلیسی شما و همچنین دایره لغات شما کلمات بسیار زیاد و مفیدی را اضافه خواهد کرد. دقت داشته باشید که برای خواندن کتاب نیاز است که یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی همراه خود داشته باشید زیرا هنگامی که به یادگیری زبان انگلیسی مشغول هستید تمام افکار شما باید انگلیسی باشد این مسئله میتواند تاثیر بسیار زیادی در یادگیری شما داشته باشد. همچنین اگر بخواهیم به سایر کتاب هایی که برای شروع زبان یادگیری میتوانید به آنها مراجعه کنید اشاره کنیم از جمله: قلعه ی حیوانات، چارلی و کارخانه شکلات سازی،پیرمرد و دریا و همچنین زندگی نامه استیور جایز نیز می باشد. این کتاب میتواند در زمینه یادگیری عبارات تجاری کمک بسیار بزرگی برای شما باشد.

همچنین کتابهای صوتی که به صورت فایلهای mp3 هستند نیز اگر با دقت و هر روز به آن گوشی شود، بسیار کمک کننده است. یک نمونه از آن مجموعه کتابهای سعید شاهی است.

در سایت yon.ir/Sd3dD :

مریم: پیرمرد و دریا را به همراه یکی از دوستانم به زبان انگلیسی خواندم. هر هفته ۱۰ صفحه را مشخص می کردیم و می خواندیم. معنی کلمه ها و تلفظ ها را چک می کردیم و سپس در روز مشخصی ۱۰ صفحه را با هم می خواندیم و اشکالاتمان را با هم رفع می کردیم. اگر کلمه، جمله یا اصطلاحی باقی می ماند که متوجه معنی اش نمی شدیم، از استادهای زبانمان کمک می گرفتیم. اما بقیه رمان هایی را که معرفی کردید به انگلیسی نخوانده ام، قبلا به فارسی خوانده ام اما الان تصمیم دارم نسخه انگلیسی آن ها را هم بخوانم.

برترین ها از نظر شما در همین سایت:

سمیه : من برای آموزش زبان چند ماهیه فایلهای صوتی استاد سعید شاهی رو گوش میکنم، یعنی ریختم روی گوشیم و تو وقتای بیکاریم گوش میدم واسه مکالمه زبان واقعا عالیه چون به من که خیلی کمک کرد. فایلهاشو از سایت irlanguage.com خریده بودم . گفتم اینجا به کاربراتون بگم که اگه کسی دنبال مکالمه زبانه استفاده کنه از فایلهای ایشون.

گوش دادن به موزیک یا رادیو

اگر بخواهیم در رابطه با این روش برای شما صحبت کنیم باید بگوییم یکی دیگر از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل می باشد. زیرا شما با گوش دادن به صحبت ها و همچنین موزیک ها میتوانید توانایی شنیدن را در خود تقویت کنید. شما به راحتی می توانید از این روش در هر حالتی که هستید برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. معمولا افرادی که در کلاس های آنلاین لنگویج تایز شرکت می کنند یک جلسه جداگانه به عنوان آی تاک گذاشته می شود که شامل گوش دادن به موزیک و صحبت کردن در رابطه آن می باشد. به عنوان مثال اگر در حین ظرف شستن هستید گوش دادن به موزیک می تواند این کار را برای شما لذت بخش کند همچنین شما را با شنیدن زبان های خارجی و همچنین لهجه ی آنها آشنا کند. و یا گوش دادن به رادیو هنگامی که در تاکسی سوار شده اید می تواند یکی دیگر از راه های تقویت شنیداری شما و همچنین بیرون آوردن شما از بیحوصلگی باشد. امتحان این روش در هر حالتی میتواند به عنوان یک گام بزرگ در مسیر یادگیری زبان انگلیسی باشد.

در سایت: https://www.languageties.com/fa/songs

صبا نبی زاده: سایتتون واقعا عالیه، من هم از مطالب آموزشیش استفاده میکنم و هم از کلاسهای مجازیش. اساتید مجرب و خوش اخلاقی داره. امیدوارم خدماتتون روز به روز بیشتر بشه و به همه ی زبان آموزایی که شرایط شرکت در مراکز آموزش حضوری رو ندارن کمک کنید.

امیر عباس شیروانی

امیر دانش آموخته رشته مدیریت است و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دارد. او علاقه زیادی به بازاریابی اینترنتی دارد و هم اکنون در گروه بانشان به عنوان کارشناس ارشد تولید محتوا فعالیت دارد.

1
نظر بدهید

  • برای ثبت نظر خودتان، بهتر است در سایت ثبت نام کنید، اینکار فقط 30 ثانیه زمان نیاز دارد، تا بعدا بتوانید نظراتتان رو کنترل کرده و در قرعه کشی ها شرکت کنید. اما ثبت نام اجباری نیست!
  • بستن
    *
    *
avatar
  اشتراک  
جدیدترینها قدیمی ترینها بیشترین امتیاز
اطلاع از
حسین
مهمان
حسین

هیچی مثل این نمیشه که خود آدم انواع و اقسام فایلهای صوتی زبان که Pdf داره رو گوش کنه و اونجاییش رو که نفهمید از روی pdf بخونه ، یه جورایی گوش رو باید بمباران جملات کرد تا بعد از چند ماه تاثیرش رو متوجه بشید. البته این نظر منه ولی تا الان که خوب کار کرده واسم

مطلب قبلی:
راه های جلب اعتماد مشتری (اعتماد سازی مشتریان)

  همانطور که میدانید بر اینکه کسب و کاری پر رونق داشته باشید در وهله اول باید اعتماد مشتریان خود

Close