برترینها از نظر شما – نظرات مشتریان

در صورتیکه قصد دارید نظر و یا پیشنهاد خود را در رابطه با محصول، برند، یا خدمتی که اخیرا دریافت کرده اید بیان کنید ولی موضوع یا شهر خود را در میان مطالبی که تا کنون در سایت ارسال شده، پیدا نکردید، سیستم نظرات مشتریان بانشان ، جایی است که میتوانید از نظرات مشتریان کسب و کارها آگاه شده و همچنین نظر ، پیشنهاد و یا انتقاد خود را ثبت کنید.

برای ثبت نظر در سامانه نظرات مشتریان بانشان، بهتر است ابتدا از طریق منوی سمت راست صفحه در سامانه ثبت نام نمایید، با این کار علاوه بر کسب امتیاز میتوانید از تخفیف هایی که در آینده توسط کسب و کارها ارائه خواهد شد استفاده نمایید. البته ثبت نام ضروری نیست و میتوانید بدون ثبت نام نیز اقدام به ثبت نظر نمایید.

لطفا سعی نمایید نظر و انتقاد خود را به صورت سازنده و بدور از تعصب و حتی الامکان با ذکر مزایا و معایب ذکر نمایید . سعی خواهد شد از نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در مقالات بعدی استفاده شود، و در صورت وجود مقاله مرتبط نیز، نظر شما در آن مقاله ثبت خواهد شد.

کسب و کارها نیز میتوانند با استفاده از این بخش، از تجربیات مشتریان خود آگاه شده و در صورت وجود نواقصی در کسب و کار خود نسبت به اصلاح آن نواقص و یا اجرای پیشنهادات با استفاده از نظرات مشتریان خود اقدام نمایند.

در صورتیکه که از فواید و قدرت نظرات مشتریان، پیرامون کسب و کار خود آگاهی ندارید، به صفحه طرح ویژه کسب و کارها مراجعه نمایید و کسب و کار خود را بانشان کنید. همچنین با عضویت در این طرح نظرات مشتریان شما، بلافاصله پس از ثبت، از طریق پیام رسانها به آگاهی شما خواهد رسید.

لطفا موضوع وشرح نظر خود را با ذکر شهر و حدود آدرس آن حتما ذکر نمایید.

 

21
نظر بدهید

  • برای ثبت نظر خودتان، بهتر است در سایت ثبت نام کنید، اینکار فقط 30 ثانیه زمان نیاز دارد، تا بعدا بتوانید نظراتتان رو کنترل کرده و در قرعه کشی ها شرکت کنید. اما ثبت نام اجباری نیست!
  • بستن
    *
    *
avatar
  اشتراک  
جدیدترینها قدیمی ترینها بیشترین امتیاز
اطلاع از
نیلوفر رادمنش
مهمان
نیلوفر رادمنش

دوستان شیرازی ، همبرگر و پیتزای رستوران آیوت رو تست کردم همبرگرش طعم خیلی خوبی داشت اما پیتزاش که سبزیجات بود متوسط بود البته نون نازک و خوبی داشت . قیمتشم یکم گرونتر از بقیه جاهاست . طبقه بالاش هم یه پیانوی خوشگل گذاشته که فضای باحالی ایجاد کرده . البته کسی با پیانو برامون نزد . کلا به نسبت فضاش و کیفیت غذاش، قیمتهاش کمی بالاست ولی راضی کنندست.

محمد حسین
مهمان
محمد حسین

کباب خوب توی تهران خواستید بخورید برید خیابون ولیعصر بالاتر از شهید بهشتی کنار پله اول . کیفیت کباباش عالیه ولی خوب جاش تقریبا خوب نیست یعنی قشنگ نیست . شیشلیک های خوبی هم داره

Karbalaee
مهمان
Karbalaee

رفتید کربلا واسه سوغاتی خوردنی دهین بگیرید البته چرب و شیرینه ولی طعم باقلوا داره و از معروفهاش دو سه تا مغازه نزدیک بین الحرمین هست به نامهای مصطفی و یکی دیگه کنارش مرتضی که البته فقط با پول دینار عراق میفروشند و خیلی بهداشتی تر از بقیه جاها هست

Sami
مهمان
Sami

به نظر من اگه خواستید از اینجا که این دوستمون گفته بگیرید بدون گردوش رو بگیرید چون گردوهاشون معمولا مونده و سیاه هست که میریزند تو این حلواها که طعمش قاطی بشه

iran
مهمان
iran

من جداشدگی شبکیه داشتم جراحی شدم پیش دکتر محمد مهدی پرورش ، واقعا کارش رو راضی بودم . البته اخلاقشون هم عالی بود. به ایشون رو به دوستانی که مورد چشمی دارند پیشنهاد میکنم.

قهرمان
مهمان
قهرمان

سلام . در لیست رستوران هاتون از مشهد ننوشتید. چون بالاخره زائر و مسافر زیاد داره من دو تا رستوران خوب رو ازش میگم که هر وقت میرم یکسری میزنم بهشون. یکی رستوران پسران کریم که شیشلیک و ماهیچه خیلی عالی داره تو خیابون فرهاد هست و یکی هم رستوران رضائی دریادل که سمت کاشانی و حدود ۱۵ دقیقه با حرم فاصله داره هست و اونم غذاهای خوبی داره مثلا کباب برگش خوبه.
امیدوارم دوستان استفاده کنند و اگه زائر هستند که ما رو هم دعا کنند.

sara raeesi
مهمان
sara raeesi

سلام . بچه هاتون رو خواستید ببرید یک آرایشگاه خوب کودک تو اصفهان ، برید مجتمع پارک ، پیرایش کودک ، پیش عمو امین ، چون واقعا با حوصلس . من بچم اینقدر از آرایشگاه میترسید اما وقتی بردم پیش ایشون با صبر و حوصله موهای بچمو کوتاه کرد . طوری که الان هر وقت میخوایم بریم آرایشگاه خودش میگه عمو امین و دیگه اصلا نمیترسه.

میترا
مهمان
میترا

کف پاهام ترک داشت انواع کرمهای ترک پا از برندهای معروفم استفاده کردم زیاد تاثیری نداشت تا اینکه یک محصول ایرانی بنام کرم ترک دست وپا دکتر ژیلا را گرفتم استفاده کردم خیلیییی راضی هستم ازش

مامان زری
مهمان
مامان زری

سلام دوستان یک کیک پز گرفتم با مارک آریافر که به نظرم خوبه و برای اونایی که فر ندارند مصرفش ۵۰۰ واته . البته من روزی اجاق گاز با درجه خیلی کم با توری میگذارم که زیرش هم خوب بپزه بینش هم پنیر خامه ای میگذارم !! خوشمزه میشه . راستی آردش رو هم به جای آرد سفید آرد سمولینا میریزم که سبوس هم داره و برای معده بهتره

صنم
مهمان
صنم

دکتر آلبرت فرنام در شیراز رو به دوستان شیرازی توصیه میکنم. کارش عالیه و موقع کارکردن تو دهن آدم جوری کار میکنه آدم زیاد اذیت نمیشه. ملاصدرا میشینه تو ساختمان پاستور

مامان زری
مهمان
مامان زری

مامانای عزیز به جای خرید پوشک که تو این روزها خیلی گرون شده اگه بچتون یکسال رو رد کرده واسش شورت آموزشی بگیرید که به نظرم بهترینش مارک بست لایف هست که ایرانی هم هست . من خارجیش مارک وی کر رو گرفتم زیاد خوب نبود یعنی ایرانیه بیشتر میتونه چیزززز رو نگه داره !! اینا رو گفتم که کسایی که مثل من کفگیرشون ته دیگه کمتر بابت چیز بچه خرج کنند

zahra khanoom
مهمان
zahra khanoom

بهترین دکتر هومیوپاتی که تا حالا تو اصفهان رفتم دکتر محمودیان هست . متخصص داخلیه و هومیوپاتی انجام میده قبلش پیش دکترهای دیگه هم برای هومیوپاتی رفته بودم ولی خیلی نتیجه نگرفته بودم . خوبیش اینه که خیلی آرام و خونسرد هست و آدم احساس راحتی میکنه و معمولا تشخیصش خیلی خوبه . مطلبش توی خیابان بزرگمهر اول خیابان هشت بهشت شرقی هست.
دوستان اگه رفتند و خوب شدند ما رو هم دعا کنند !

Nazila
مهمان
Nazila

واسه سونوی بارداری رفتم پیش خانم دکتر محمدزاده سونوگرافی سروش خیلی بااخلاق و دقیق بود البته یکم سرش شلوغه ولی خوبه تو فردوس غرب هستش

مهناز
مهمان
مهناز

رستوران محلی لاهیجان که تقریبا نزدیک آبشار شیطانکوه و در بازارچه کارگر هست رو به همه پیشنهاد میکنم ، در سفری که خانوادگی به گیلان داشتیم چند تا رستوران رفتیم که این بهترینش بود، مثلا رستوران دریاکده که بندر انزلی بود رفتیم که کیفیت غذاهاش بدی نبود ولی قیمتها گرون بود. یا مثلا رستوران اکبر جوجه در گلوگاه که اصلا کیفیت نداشت. در عوض این رستوران هم کیفیت خوب و هم قیمتهاش خوب بود مثلا میرزاقاسمی خوبی داشت البته تقریبا کم بود، کباب محلی خیلی خوبی داشت ۲۴ تومن (البته با گوشت گوساله) ، کیاب تابه که گوشت و قارچ… بیشتر بخوانید »

sajad s
مهمان
sajad s

یک لیست از بهترین آموزشگاهها بگذارید تو سایتتون . من واسه آموزشهای تخصصی کامپیوتر تو تهران آموزشگاه های نورانت و رایان کالج رفتم هر دوش خیلی خوب بوده و اساتید خوبی دارند البته شنیدم مجتمع فنی تهران هم بدی نیست ولی خودم نرفتم

محمد
مهمان
محمد

بهترین لپ تاپ توی رنج قیمتهای مختلف رو لیست کنید
البته به نظر من فقط برند HP تقریبا اکثرا مدلهاش خوبه

شرکت ایران لوتوس
عضو

الیته من به مدت ۱۰سال است که از لپت تاپ سونی وایو استفاده میکنم و تقریبا روزی ۲الی ۳ساهت کار میکنم تاحالا اخ نگفته خیلی راضیم ازش

سارا
مهمان
سارا

نمیدونم اینجا جای این نظر هست یا نه ، اما یه بیسکوییت برای بچم خریدم، واقعا از لحاظ کیفیت و طعم هم بچم رو راضی کرد، هم خودم رو! اسمش بیسکوییت بدون شکر یوتاب هست. بیسکوییت جو بدون شکر هست. روش نوشته شیرین شده با گیاه استویا . ما که خیلی راضی بودیم.

sa.mirzapoor
مهمان
sa.mirzapoor

من مدتی هست که کره سه مغز بادام و پسته و بادام زمینی رو میخورم که در حضور مشتری بادام درختی و پسته و بادام زمینی رو تو یه دستگاهی میریزند و کره درست میکنند و واقعا برای صبحانه ها خوشمزه است. من البته از فروشگاه روغن های طبیعی اسوه تو درچه اصفهان خریدم، ولی تو سیتی سنتر هم دیدم بودم.

Sam
مهمان
Sam

این رو منم خوردم فقط بعد از یه مدت مزش تکراری میشه . به نظرن حلوا ارده آباء هم خیلی خوشمزست . من فله ایش رو میگیرم از لبنیاتی نیم کیلوش میشه تقریبا شش تومن. فک کنم واسه طرفای اردکان هست.

سمیه
مهمان
سمیه

من برای آموزش زبان چند ماهیه فایلهای صوتی استاد سعید شاهی رو گوش میکنم، یعنی ریختم روی گوشیم و تو وقتای بیکاریم گوش میدم واسه مکالمه زبان واقعا عالیه چون به من که خیلی کمک کرد. فایلهاشو از سایت irlanguage.com خریده بودم . گفتم اینجا به کاربراتون بگم که اگه کسی دنبال مکالمه زبانه استفاده کنه از فایلهای ایشون.