نظر بدهید امتیاز بگیرید

با توجه به اینکه سامانه بانشان، بر اساس نظرات کاربران فعالیت میکند، شما کاربر محترم، در صورتی که تجربه ای در هر کدام از موضوعات و کسب و کارهای معرفی شده در سامانه بانشان داشتید، نظر خود را در بخش نظرات آن صفحه ثبت کنید. با ثبت هر نظر ده امتیاز دریافت خواهید کرد و به محض ثبت تخفیف توسط صاحبین کسب و کارها های مرتبط با موضوعاتی که شما در آن نظر ثبت کرده اید،  بر اساس امتیاز شما، کد تخفیف رایگان به شما معرفی خواهد شد.

علاوه بر تخفیفات ذکر شده، به مناسبتهای مختلف، سامانه بانشان به کاربران با امتیازهای بالا، هدایایی تقدیم شما کاربران محترم خواهد نمود.

برای استفاده از کلیه امکانات ذکر شده میبایست در سایت ثبت نام کنید و سپس نظر خود را ثبت نمایید. ثبت نام در سایت بسیار ساده بوده و در صورت داشتن آدرس ایمیل جیمیل میتوانید بدون پر کردن فرم ثبت نام، و به سرعت در سایت ثبت نام کنید. جهت ثبت نام در سایت اینجا را کلیک کنید.

در صورتیکه قصد ارسال نظر خود را از محصول، برند، یا خدمتی که اخیرا از کسب و کارهای مختلف دریافت کرده اید را دارید ولی موضوع یا شهر خود را در میان مطالبی که تا کنون در سایت ارسال شده، پیدا نکردید، آن نظر را در این صفحه ثبت نمایید.