طرح ویژه کسب و کارها

اگر دقت کنید، زمانی که وارد فروشگاهی با سیستم فروش سنتی میشوید فروشنده سعی میکند فقط از ویژگی ها و مزایای محصول و یا خدماتش نزد مشتری بگوید و مشتری را ترغیب به خرید کند اما در واقعیت مشتری فقط به نیمی از صحبت های فروشنده گوش میدهد، و بیشتر جستجو میکند سرنخ هایی از چیزهایی در رابطه با کسب و کار فروشنده پیدا کند که احساس میکند فروشنده نمیخواهد آنها را بداند. یکی از راههای جلب اعتماد مشتری، نظرات مشتریان است.

اثر نظرات و پیشنهادات مشتریان در کسب و کار

شما به عنوان فروشنده باید بدانید که باید علاوه بر صحبت از ویژگیها و مزایای کسب و کارتان، از کاستی هایتان نیز برای مشتری بگویید! از این نترسید که مشتری با شنیدن آنها از شما خرید نمیکند، بلکه بدانید که مشتری به خاطر صداقت شما از شما خرید خواهد کرد. بدین صورت که یا شما به زبان خود میتوانید از برخی کاستی های کسب و کارتان بگویید، و یا حتی به مشتری های دیگر اجازه دهید از مزایا و معایب کسب و کار شما برای دیگر مشتریانتان بگوید! البته با نظارت خودتان، و بارعایت شرایط نقد سالم و همچنین به صورت صادقانه و به دور از هر گونه جانب داری.


جلب اعتماد مشتریان جدید، با نظرات مشتریان فعلی

با استفاده از سامانه بانشان شما میتوانید در هر لحظه نظرات مشتریان فعلی خود را با زبان خودشان برای مشتریان بالقوه دیگرتان بیان کنید و اعتماد آنها را کسب کنید.

در صورتیکه مالک یک کسب و کار مبتنی بر فضای مجازی شامل وب سایتهای شخصی و شرکتی، صفحات اینستاگرام و .. و یا کسب و کارهای غیر از فضای مجازی مانند فروشگاه ها، مراکز خرید و یا حتی کسب و کار خانگی هستید و قصد جلب اعتماد مشتریان (اعتماد سازی مشتریان) خود را دارید و به دنبال روشهایی برای دریافت و نمایش نظرات و تجارب مشتریان خود برای نمایش اعتبار کسب و کارتان هستید، مشخصات کسب و کار خود را برای ما ارسال کنید، تا با ثبت برند و نام تجاری شما در سامانه با نشان، بتوانید:

۱ –  کسب و کار خود را به همه افرادی که در جستجوی حوزه های مرتبط با کسب و کار شما هستند معرفی کرده و به زبان دیگر یک ریپورتاژ آگهی رایگان برای خود ایجاد کنید.
۲ – با نمایش تجارب و نظرات مشتریان فعلی خود،  اعتماد مشتریان آینده را جلب کرده و با ایجاد دلگرمی در مشتریان آینده ، آنها را به خرید و یا استفاده از خدمات و محصولات خود ترغیب کنید.
۳ – اعتبار کسب و کار خود را با نمایش تعداد نظرات مشتریان خود و امتیازاتی که آنها به شما خواهند داد، بالا ببرید.

به طور مثال نمونه صفحه یک کسب و کار مرتبط با کالای خواب در سامانه بانشان :

http://baneshan.com/ManiKala

با توجه به اینکه سامانه بانشان بر اساس نظرات مشتریان فعالیت میکند، با پر نمودن فرم زیر، یک راهنما برای شما ارسال خواهد شد تا با عمل به آن، بتوانید سریعتر نظرات مشتریان خود را دریافت کنید و با اینکار علاوه بر اینکه از نظرات مختلف پیرامون کسب و کار خود مطلع خواهید شد، میتوانید از این نظرات نیز به عنوان یک امتیاز در کسب و کار خود استفاده کنید. چراکه نظراتی که در این وب سایت به صورت بیطرف بیان خواهد شد میتواند برای مشتریان و کاربران شما احساس اطمینانی بیشتری برای خرید و یا استفاده از کسب و کار شما فراهم آورد.

البته لازم به ذکر است که نظرات مشتریان به صورت پیامک برای شما ارسال خواهد شد و در صورت تایید شما، در صفحه مرتبط با شما قرار خواهد گرفت.

همچنین در صورت ثبت شدن کسب و کار شما در سامانه بانشان، با جستجوی کلمات مرتبط با کسب و کار شما توسط کاربران در وب سایت گوگل، کسب و کار شما خیلی سریعتر توسط گوگل پیدا خواهد شد. بنابراین در صورتی که وب سایتی برای فعالیت خود راه اندازی نموده اید، با لینک کردن وب سایت خودتان، در صفحه مرتبط در سامانه بانشان، امتیاز سایت شما نیز از دید گوگل بالاتر خواهد رفت.

در ضمن در صورتی که تعداد نظرات شما از ۵۰ عدد بیشتر شود و همچنین امتیاز بیشتر از ۴ کسب نمایید، سامانه با نشان، در صفحات مرتبط با کسب و کار شما، آگهی کسب و کار شما را به صورت رایگان قرار خواهد داد.

پس هم اکنون با پر نمودن فرم زیر، کسب و کار خود را به همه معرفی کنید و خود را با نشان کنید !

هم اکنون کسب و کار خود را معتبر سازید

لطفا بر روی گزینه "من ربات نیستم" کلیک نمایید و به سوال آن پاسخ دهید: