بهترین کرم ضد آفتاب

رای شما / رای کاربران:
۲.۲ از ۹۴ رای

 

بهترین کرم ضد آفتاب کرمی است که از پوست شما در برابر اشعه خورشید به خوبی محافظت می کنند. با توجه به این که اشعه UVB خورشید موجب آسیب رساندن به لایه رویی پوست و آفتاب سوختگی و اشعه UVA موجب پیری زود رس و چین و چروک می شود انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب می تواند از آسیب های احتمالی بر روی انواع پوست صورت که در اثر تابش نور مستقیم خورشید به وجود می آید ممانعت کند.

می توان گفت اغلب بهترین کرم های ضد آفتاب، کرم هایی هستند که عبارت broad spectrum (طیف وسیع) بر روی بدنه و یا بسته بندی آن ها درج شده است. این عبارت نشان دهنده این است که کرم ضد آفتاب خوب می تواند از پوست شما در برابر دو اشعه مضر خورشید که با نام UVB و UVA شناخته می شود محافظت کند. کرم ضد آفتاب خوب در انواع مناسب برای پوست های چرب به صورت کرم ضد آفتاب پوست چرب و کرم ضد آفتاب بدون چربی شناخته می شوند.

کرم ضد آفتاب خوب در انواع مختلف با SPF متفاوت ۱۵، ۳۰ و ۵۰ و بالاتر عرضه می شوند. بدین معنا که اس پی اف ۱۵می تواند جلوی یک پانزدهم از اشعه مضر آفتاب را بگیرد. اس پی اف سی  از برخورد ۹۷ درصد اشعه UVB جلوگیری می کند و اس پی اف ۵۰ از برخورد ۹۸ درصد اشعه UVB با پوست جلوگیری می کند.

نکته ای که در رابطه با استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب باید در نظر گرفته شود این است که کرم تنها باید برای پوست صورت مورد استفاده قرار گیرد و مقدار کرم مورد استفاده به اندازه یک سکه بزرگ باشد تا با پوشش دهی مناسب پوست بتواند بهترین حفاظت از سوختگی را در پوست داشته باشد.

با توجه به این که بهترین کرم های ضد آفتاب حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد تا جذب پوست شوند بهتر است ۳۰ دقیقه قبل از قرارگیری در تابش مستقیم نور خورشید استفاده شوند و هر دو ساعت یکبار تمدیدگردند. کرم ضد آفتاب پوست چرب فاقد چربی بوده و سبب برق افتادن بر روی پوست های چرب نمی شود.

معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب لیراک

یکی از بهترین مارک ها، کرم ضد آفتاب لیراک می باشد. لیراک از برندهای معتبر و مطرح است که محصولات ضد آفتاب آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کرم ضد آفتاب لیراک محصول کشور فرانسه بوده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

یکی از مهم ترین مزیت های این کرم ضد آفتاب بی رنگ بودن آن می باشد که امکان استفاده از آن را برای انواع پوست فراهم می کند.

این کرم ضد آفتاب با SPF متفاوت عرضه می شود و انتخابی مناسب برای انواع پوست های حساس است. از مهم ترین ویژگی های کرم ضد آفتاب لیراک می توان به پایداری در برابر نور خورشید، خاصیت ضد چروک، خاصیت ضد افتادگی انواع پوست صورت و خاصیت ضد لک در آن اشاره کرد.

ترکیبات روغن های مختلف به کار گرفته شده در این کرم ضد آفتاب که شامل روغن یاسمن، آلوورا و گلیسیرین گیاهی می باشد پوستی لطیف و شاداب را برایتان به ارمغان می آورد.

نظرات:

مهدیه بنکدار: من یک سال هست از این کرم استفاده می کنم بسیار راضی هستم. پوست من مستعد کک و مک هست و هر سال تابستون این مشکل رو دارم و بسیار نسبت به آفتاب حساس هست. این تنها ضدآفتابی بود که استفاده کردم و کک و مک نزدم هیچ لک های قبلی رو هم کمرنگ کرد و از بین برد اما پوست و براق می کنه و چرب هست.

مطهره زین الدینی: منم این ضد آفتابو مدتیه استفاده می کنم اما احساس می کنم پوست رو چرب می کنه و پوست برق می زنه روش باید یه کرم پوشاننده دیگه هم استفاده کرد اینو تموم کنم دیگه مثلش نمیخرم.

منبع: www.digikala.com

کرم ضد آفتاب ژاک آندرل پاریس

از انواع دیگر از بهترین کرم های ضد آفتاب می توان به کرم ضد آفتاب ژاک آندرل پاریسCream Tinted  اشاره کرد. این کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های خشک و حساس می باشد و در ردیف ضد آفتاب های رنگی قرار می گیرد. رنگ این کرم بژ طبیعی می باشد که از پوست در برابر نور آفتاب به خوبی محافظت می کند.

همچنین بخوانید:  بهترین مراکز تعمیرات خودرو در تهران و اصفهان

ترکیبات مختلف به کار رفته در این کرم ضد آفتاب که شامل گل ختمی و اسیدهای ارگانیک می باشد در جوان سازی پوست تاثیری مطلوب دارد. همچنین وجود ماده هیدرانو که نوعی کنسانتره از جلبک قرمز می باشد کار رطوبت رسانی به پوست را انجام می دهد.

روغن نارگیل موجود در این کرم ضد آفتاب نقش اساسی در ضد عفونی کردن پوست دارد و از پوست شما در برابر ذرات گرد و غبار محافظت می کند.

از مهم تریم مزیت های این ضد آفتاب این است که پارابن ندارد و لطافت و شادابی را برای پوست های خشک به ارمغان می آورد.

نظرات:

فاطمه آل یاسین: محافظتش در برابر آفتاب خوبه اما به نظرم پوشانندگیش کمی ضعیفه و از نظر آرایشی کمی کم میاره. جنسش هم خوبه

مهدیه شیرزاد: حتما بخرید کرم خیلی عالیه. صورتو یکدست میکنه رنگشم طبیعیه در کل از خریدم خیلی راضیم.

منبع: www.digikala.com

کرم ضد آفتاب اوریاژ

به عنوان یکی دیگر از کرم های ضد آفتاب خوب می توان کرم ضد آفتاب اوریاژ را نام برد. این کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های معمولی و چرب می باشد. از مهم ترین ویژگی های این کرم ضد آفتاب می توان به سبک بودن و جذب بالای آن اشاره کرد. کرم ضد آفتاب اوریاژ علاوه بر محافظت پوست در برابر آفتاب سوختگی و اشعه ماوراء بنفش خورشید دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد. این کرم ضد آفتاب بدون چربی تولید و ارائه می گردد.

نظرات:

منصوره محمدین: من هر وقت ضدآفتاب می گرفتم بعد یه مدت پوستم کدر و تیکه تیکه می شد تا این که به پیشنهاد دوستای نی نی سایت رفتم ضد آفتاب اوریاژ ۵۰ درصد فاقد چربی و به رنگ بژ گرفتم. فوق العاده عالیه. پوستمو خراب و کدر نمی کنه و صاف می کنه و خلاصه که خیلی راضیم و اونایی که بهم این پیشنهاد رو دادن و دعا می کنم.

منبع: www.ninisite.com

آیدا: اوریاژ محصولاتش خیلی خوبه من دور چشم و آبرسونشم مصرف می کنم خیلی خوبن ضد آفتابشم عین کرم پودر می مونه.

منبعwww.ninisite.com

کرم ضد آفتاب نیوا

از بهترین مارک های کرم ضد آفتاب می توان به کرم ضد آفتاب نیوا اشاره کرد. نیوا از بهترین برندهای معتبر محصولات آرایشی می باشد. کرم ضد آفتاب نیوا انتخابی مناسب برای انواع پوست می باشد و از پوست در برابر اشعه های UVB و UVA محافظت می کند. این کرم ضد آفتاب به صورت بی رنگ به تولید می رسد و جهت استفاده روزمره مناسب می باشد. اس پی اف به کار رفته در این کرم ضد آفتاب ملایم می باشد و بیشترین استفاده را در محیط های بسته دارد.

از مهم ترین ویژگی های کرم ضد آفتاب نیوا می توان به ضد آب بودن، مرطوب کنندگی بالا و پیشگیری از ایجاد خطوط چروک ریز اشاره کرد.

نظرات:

فرناز: برای پوست مختلط حساس خوب نیست.

منبع: ruban.com

نیلوفر نجفی: برای کسانی که پوست خشک و معمولی دارن خوبه ولی برای پوست چرب اصلا مناسب نیست خیلی برق می زنه.

منبع: www.digikala.com

کرم ضد آفتاب سی گل

از بهترین مارک های کرم ضد آفتاب می توان کرم ضد آفتاب سی گل را نام برد. این کرم ضد آفتاب حاوی ترکیبات تقویتی و ترمیم کننده پوست می باشد که موجب جوانسازی انواع پوست صورت می شود. این کرم ضد آفتاب دارای SPF متفاوت می باشد که از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب از جمله UVB،UVA و IR محافظت می کند و مناسب برای انوع پوست های خشک، معمولی و چرب می باشد.

یکی از بهترین مواد به کار گرفته شده در این کرم ضد آفتاب ویتامین E می باشد که موجب رطوبت رسانی به پوست می شود.

نظرات:

فافا: دکتر ژیلا میزدم خوب بود الانم سی گل مرطوب کننده و ضد آفتاب می زنم بازم خوبه

منبع: www.ninisite.com

س ف: عالیه عاشقشم کاملا متناسب با نوع شرایط جوی و پوست اکثر ایرانی ها کمی روشن و سفید هم می کنه که برای پوستای روشن عالیه

منبع: www.digikala.com

 

سمیرا شاه عنایتی

خوشحالم که در کنار گروه با نشان، از بهترینها، و برای بهترینها مینویسم.

5
نظر بدهید

  • برای ثبت نظر خودتان، بهتر است در سایت ثبت نام کنید، اینکار فقط 30 ثانیه زمان نیاز دارد، تا بعدا بتوانید نظراتتان رو کنترل کرده و در قرعه کشی ها شرکت کنید. اما ثبت نام اجباری نیست!
  • بستن
    *
    *
avatar
  اشتراک  
جدیدترینها قدیمی ترینها بیشترین امتیاز
اطلاع از
farokhnazar_saba@yahoo.com
عضو

من از ضد افتابlafarrerr استفاده میکنم خیلی کیفیت و برندش خوبه ولی چرا همش همه جا از همین برند های تکراری تبلیغاته ؟؟؟

با نشان
Admin

با سلام / هدف از سامانه بانشان معرفی بهترین ها بدور از تبلیغات است و مطالب نوشته شده، نظر خود کاربران در وب سایتهای گوناگون بوده است. در صورتیکه کاربران بیشتری نظراتی مانند نظر شما بگذارند جامعه آماری بهتر و نزدیک تر به واقعیت خواهیم داشت. نظر شما در ورژن های جدید مقاله ثبت خواهد شد. با تشکر از شما

سولماز
مهمان
سولماز

به نظر من ضد آفتاب svr از همش بهتره هم از لحاظ پوشاندن لکها و هم اینکه خیلی خوب و یکدست پخش میشه . فقط بدیش اینه که با این وضع قیمتا قیمتش بالا رفته ولی بازم می ارزه

منصوره
مهمان
منصوره

در مورد کرم ضد آفتاب الارو ننوشتید چرا ؟ من خودم اینو میزنم و راضیم

با نشان
Admin

با تشکر از نظر ارسال شده ، سعی خواهد شد در نسخه بعدی این مقاله تغییرات اعمال شود.

مطلب قبلی:
بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

بر اساس تحقیقات متعددی که در زمینه سلامت و طول عمر افراد انجام گرفته است نوشیدن آب سالم و قلیایی

Close