بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

رای شما / رای کاربران:
۲.۹ از ۱۴ رای

بر اساس تحقیقات متعددی که در زمینه سلامت و طول عمر افراد انجام گرفته است نوشیدن آب سالم و قلیایی شده یکی از موثرترین عوامل در سلامتی افراد می باشد. آب قلیایی شده آبی است که دارای خواص آنتی اکسیدان می باشد و مانع از آسیب رسیدن به سلول های بدن می گردد از این رو استفاده از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی که دارای ساز و کار تصفیه چند مرحله ای می باشند می تواند در این امر مفید واقع شود.

دستگاه تصفیه آب اجزای متعددی دارند که مهم ترین آن ها عبارت است از: فیلترهای دستگاه تصفیه آب، محفظه فیلتر، پمپ، سوییچ محافظ پمپ، مخزن تحت فشار، شیر آب خروجی، اتصالات و شلنگ ها.

مراحل تصفیه در یک دستگاه تصفیه آب خوب

مراحل مختلف در دستگاه تصفیه آب خوب چند مرحله ای به این صورت می باشد که در ابتدا ذرات فیزیکی و آلاینده هایی با مولکول های بزرگ از آب جدا شده و در مرحله بعد رنگ، بو، آلاینده های شیمیایی و باکتری ها نابود می شوند. در بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی در مراحل پایانی خواص قلیایی به آب اضافه می شود که نقش اساسی در سلامت و افزایش طول عمر افراد ایفا می کند.

چند نوع از بهترین دستگاه های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای قلیایی اسمز معکوس آکوا پرو(RO)  :

این دستگاه تصفیه آب خوب در مدل های مختلف توسط کشور تایوان به تولید می رسد و با قلیایی کردن آب به آن خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی می بخشد و آلاینده های موجود در آب را تا ۰.۰۰۰۱  میکرون نابود می کند. به عنوان یک دستگاه تصفیه آب خوب دارای مخزن تانک پک ۱۶ لیتری می باشد و در ۷ مرحله مختلف آب را تصفیه می کند.

مرحله اول: فیلتر پلی پروپیلن شن، ماسه و آلودگی های فیزیکی موجود در آب را جداسازی می کند.

مرحله دوم و سوم: فیلترهای کربن پودری و فیلتر کربن بلاک کلر نقش اساسی در از بین بردن ترکیبات شیمیایی، رنگ، بو و مزه ایفا می کند.

مرحله چهارم: وجود فیلتر ممبران تمامی املاح مضر را تا  ابعاد ۰.۰۰۰۱ از بین می برد و رسوبات، نیترات ها، فلزات سنگین را از آب جدا می کند.

مرحله پنجم: وجود فیلتر خطی موجب بهبود طعم، مزه و بوی آب می شود.

مرحله ششم: فیلتر مینرال املاح مفید مانند کلسیم را به آب می افزاید.

در مرحله هفتم که آخرین مرحله تصفیه آب این دستگاه می باشد فیلتر قلیایی قرار گرفته است که با یونیزه کردن آب ممکن است بتواند موجب کاهش برخی بیماری ها مانند بیماریهای گوارشی و مشکلات قند و چربی گردد.

نظرات کاربران از : https://www.radgostarnovin.com

محسن بزرگی: این دستگاه خیلی خوبه قیمتش هم مناسبه ما داریم.

مهناز میرابی: از اون موقعی که این دستگاه رو خریدیم دیگه کتری رسوب نمی گیره و یخ ها هم شفاف شدن، واقعا قبلا چه آبی میخوردیم ما، حتما بخرید لازمه واسه خونه.

———————————————————–

دستگاه تصفیه آب فلوکستک:

 این دستگاه شش مرحله ای با روش اسمز معکوس یکی دیگر از بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که از بزرگترین شرکت های معتبر تصفیه آب در تایوان به شمار می رود. این دستگاه دارای بارکد می باشد که با استفاده از نرم افزار بارکد خوان می توان در تلفن همراه از اصل بودن آن اطمینان حاصل کرد. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه پمپ بسیار قوی، چراغ نشانگر برق، مخزن با کیفیت تانک پک و اکسسوری باکیفیت می باشد. دستگاه تصفیه آب فلوکستک مجهز به شیر قطع کن می باشد که در صورت نشتی آب سیستم آب رسانی قطع می شود.

نظرات کاربران از : www.shiraz-tasfiye.ir

کریمی: نظر من در مورد این دستگاه اینه که همه چیزش عالیه، من خیلی تحقیق کردم برای خرید دستگاه و در آخر این دستگاهو انتخاب کردم و خریدم، کیفیتش خیلی بالاست. به نظر من شاید از معدود دستگاه های استاندارد در ایران باشه، تنها نکته منفیش اینه که زیاد روی ظاهرش کار نکردن و ظاهری خیلی معمولی داره البته شایدم برای بقیه این عیب محسوب نشه ولی به هر حال با این ویژگی های خوب کاش ظاهرش هم کمی متفاوت تر بود.

همچنین بخوانید:  بهترین دندانپزشکی ها در شهر اصفهان (نگارش 1)

فلاح زاده: تجربه شخصی من از این دستگاه بسیار عالی بوده و حتما این دستگاه رو پیشنهاد میدم. بهتر از دستگاه های تقلبی و بدرد نخور هست. یکم پول بیشتر بدید و خیال خودتون رو راحت کنید.

———————————————————–

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل لیلیوم :

این دستگاه ۵ مرحله ای، با توجه به دارا بودن پمپ تامین فشار، برای مناطقی که فشار آب ورودی کمتر از حد نرمال است نیز مناسب می باشد. حداکثر آب دهی این دستگاه ۸ لیتر در ساعت می باشد که جهت رفع نیازهای یک خانواده کافی به نظر می رسدجلوگیری از ایجاد رسوب در کتری ، قوری ، چای ساز و …   .  تولید شده از مواد اولیه بهداشتی ، استاندارد و Food Grade

نظرات کاربران از : www.nowaroos.com

لحظه نوشته : من و مامانم آکواجوی خریدیم مدلی که روی کابینت گذاشته میشه و باکس سفید و مشکی داره و به لوله کشی شهری وصله
اسمش مدل لیلیومه به یک شیر که روی سینک نصب میشه وصل شده و خیلی زیاد ازش راضیم کانادایی هست
تو چای سازم خیلی گچ میبست اما الان که چند ماهه دارمش استیل کف چای سازم آیینه ی ایینه ست
یه سه راهی بهش وصل کردیم که یکیش میره توی یخچال که دیگه نیازی نیست فیلتر یخپچالو هر ۶ماه عوض کنیم

نداجون نوشته : ما چندین ساله که آکوا جوی رو داریم و کاملا هم راضی هستیم

———————————————————–

دستگاه تصفیه آب سافت خانگی ۸ مرحله ای آکوا پرو قلیایی فرابنفش اسمز معکوس:

این دستگاه به عنوان یکی از پیشرفته ترین و کامل ترین انواع تصفیه خانگی محسوب می شود که در ۸ مرحله با ۸ فیلتر آب را تصفیه می کند. این دستگاه تصفیه آب خوب قدرت بالایی برای گرفتن کلیه ناخالصی های آب دارد و در از بین بردن سختی آب و ویروس های آن تا حد بسیار زیادی موثر می باشد. سیستم فیلتراسیون این دستگاه با اشعه فرابنفش، قلیایی و اسمز معکوس عمل می کند.

نظرات کاربران از : https://www.digikala.com

امیرحسین دادآفرین: سلام من این دستگاه تصفیه آب رو حدودا ۲ ماه پیش خریدم خیلی راضی هستیم چندین مرحله تصفیه داره و خدمات پس از فروش شرکت عالی هست. نصب اولیه هم رایگان بود خلاصه بگم اگه خواستین یه دستگاه تصفیه آب عالی و بی دردسر بخرید اصلا در خریدش شک نکنید.

محمود خسروانی: سلام و عرض ادب، این دستگاه در نوع خودش از لحاظ قیمت و کیفیت واقعا بی نظیره. به همه پیشنهاد می کنم حتما بگیرن و استفاده کنن.

———————————————————–

انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب

انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی در مارک های مختلف عبارت است از:

فیلتر پروپیلن که جهت حذف ماسه، گل و لای، زنگ خوردگی لوله، لجن و ذرات تا قطر ۵ میکرون کاربرد دارد و عملکرد آن مشابه فیلتر شنی می باشد.

فیلتر کربن پودری که وظیفه آن حذف سموم کشاورزی، تری هالو متان ها و مواد شیمیایی آلی موجود در حشره کش ها می باشد و نقش مهمی در حذف رنگ، طعم و مزه آب ایفا می کند.

فیلتر کربن بلاک جهت نابودی بالاترین میزان کلر و مواد سمی به کار می رود. ممبرین جهت حذف ۹۸% املاح مضر از جمله نیترات، نیتریت و فلزات سنگین کاربرد دارد.

فیلتر کربن خطی در بهبود طعم و و بوی آب در مواقعی که برای مدت طولانی در مخزن ذخیره شده است نقش مهمی ایفا می کند.

فیلتر بیو سرامیک جهت تنظیم پی اچ دی و بهبود طعم و مزه آب نقش مهمی دارد. استفاده از لامپ یو وی و فرابنفش جهت ضد عفونی و استرلیزه کردن آب و تمامی میکروارگانیسم ها به کار می رود.

فیلتر قلیایی جهت بالا بردن پی اچ دی آب و فیلتر مواد معدنی جهت افزودن مواد معدنی مورد نیاز بدن پس از تصفیه کامل آب جهت گوارا شدن آب پرکاربرد می باشد.

 

ناصر اولیاء

از سال 84 در زمینه طراحی و برنامه نویسی صفحات وب فعال است و به تولید محتوا در زمینه های مختلف و به اشتراک گذاری اطلاعات علاقه زیادی دارد و همواره از ارائه تجربیاتش به دیگران لذت میبرد. او هم اکنون مسئول تولید محتوا و همچنین مجری و پشتیبان برخی از امکانات فنی سامانه بانشان است.

نظر بدهید

  • برای ثبت نظر خودتان، بهتر است در سایت ثبت نام کنید، اینکار فقط 30 ثانیه زمان نیاز دارد، تا بعدا بتوانید نظراتتان رو کنترل کرده و در قرعه کشی ها شرکت کنید. اما ثبت نام اجباری نیست!
  • بستن
    *
    *
avatar
  اشتراک  
اطلاع از
مطلب قبلی:
ریپورتاژ آگهی رایگان

در ابتدا ممکن است ریپورتاژ آگهی رایگان کلمات نا آشنایی برای شما باشد، پس بهتر است در آغاز به تعریف

Close